Hur ser man om medlemmen är online, eller är det meningen att man ska gå igenom alla 247 medlemsnamn som finns på högersidan. Det andra är vart är dom som köper reklam, jag brukar kika in på dom sidorna som ex Linders belysning eller vad det nu heter.
Sen att man ska kunna skapa en diskussion med bara vissa inbjudna är ju stolligt, tror som exempel på att det finns folk därute som kan 1000 ggr mer om Prag än vad den där slutna gruppen kan. Annars har vi ju alltid grupp mail eller sms, finns även som gruppsamtal via telefon.
Sen är vit bakgrund ingen höjdare enligt mig, sitter man några timmar framför denna sida får man säkerligen ont i ögonen, visst jag kan ändra ljuset men det blir jobbigt när jag ska in på annat forum.
Att bara skriva det här blir bra, är lika dumt som att jag bara skriver vilken urkass sida detta har blivit.
Dom som skriver att det här blir bra, kan ni precisera vad som är bra för jag tror att många med mig inte fattar vad ni menar.
Nu när jag ska skicka in detta så finns det heller ingen förgranskning, eller det kanske kommer efter det jag tryckt på svara!