Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Tack.n får gärna lägga på lite mer mörkt på hela sidan.@Olansson , Nej det är inte alls meningen. Problemet är känt och teknikerna arbetar med att lösa detta problem
Sorry, men vi kan nog inte göra annat än vänta in att teknikerna hittar problemet/felet. . Och, vi kan lita på att de gör det så snabbt som det bara går.Jag ger upp snart när det gäller lösenord. Kommer inte Micke in så är jag inne på både telefonen och datorn. Men kommer han in så åker jag ut. Det gjorde jag på mobilen nu. Jag har bytt lösenord 2 gånger och inget fungerar.
Jag och Agneta har löst detta nu...Jag ger upp snart när det gäller lösenord. Kommer inte Micke in så är jag inne på både telefonen och datorn. Men kommer han in så åker jag ut. Det gjorde jag på mobilen nu. Jag har bytt lösenord 2 gånger och inget fungerar.
Jag har inte haft några problem med inloggning, och har varit det från start på Pc, Ipad och Iphone, men däremot är hela nya forumet ett stort skämt, varför ska jag hitta allt långt ner blir förfärligt mycket scrollande, och i övrigt som vissa har påpekat att inget är överskådligt längre. Nej ska detta bli något annat än början på slutet, lägg tillbaks både höger och vänsterspalten som de var tidigare!
Njaaa Klas! Det var inte riktigt så jag hade tänkt mig! Eftersom vänster kolummen med avatarer och onödigt info finns kvar, blir tomutrymmen mellan texterna ganska stora. Det blir inte utskriftsvänligt, då fungerar det faktiskt bättre med "kopiera & klistra".På mångas begäran:
Väljer man att skriva ut sidan så plockas lite onödig info för utskrift bort, som t.ex sidopanelen och sidfoten.
Dock finns ingen knapp för att skriva ut utan man för göra det på traditionellt vis i sin webbläsare.
@ThomasA : Lite statusinformation från utvecklingsgruppen;Är det inte möjligt att lägga in en knapp till vid varje inlägg som snabbt tar oss ner till svarsrutan. En knapp med ”Svara utan citat”?
Vidarebefordrar fråganEtt litet större mellanrum mellan dom övre rutorna typ Hem Forum, och dom under typ Nya inlägg osv.
Jag trycker lätt fel på plattan.
Annars inga klagomål, håller på att lära mig resten.
Jojje
Nu hittade jag det@Affezell Om du går vi inställningar, allmänt, hjälpmedel och till sist skärmhjälpmedel. Finns inte alternativet då?