• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

SVT World

gunnar20

HBK Medlem
Kommun
Orust
HBK-Nr
760
Medlemskap
2025
Någon som vet vad som händer med SVT world, måste man byta till en ny digitalbox eller vad?
Just nu får vi inte in SVT World

F

F.d. 53078

Guest
Sv: SVT World

Dom byter system och sänder dubbelt dels med viaccsess och kryptoguard
Dett kommer dom att göra fram till minst februari. Det skall gå utmärkt att se med viacsess fortfarande. Går din aparat i sönder så köp en Ny Dilog ifrån Connova. 0141 203900. Lägg inga pengar på en gammal viaccsess. Den nya aparaten är mycket liten går på 12v fungerar utmärkt med bilbatteriet. i Vissa fall kan man beställa en CAM, Boxen Dilog den har full HD och ENDAST HDMI utgång för dom som behöver koppla den via scartskontakten säg till när ni beställer att ni vill ha en kabel för videoutgång om ni inte har en TV med HDMI ingång.

http://www.husbilsklubben.se/forums/posts/436890

gunnar20

HBK Medlem
Kommun
Orust
HBK-Nr
760
Medlemskap
2025

Jo har ju SVT World både i husbilen och i huset i Benalmadena så måste vi då köpa 2 nya boxar???

F

F.d. 53078

Guest

Om du har 2 boxar och inte vill koppla in och ur boxen så blir det att köpa 2 st. Det skulle gå bra med en CAM till TVn, och du kan säga till Connova att du vill ha ett dubbelkort till husbilen så slipper du att plocka in och ut kortet.

Det enklaste är att du ringer till mig när det är dax så skall jag hjälpa dig .

Toppen