• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Svenska Rallyt 2013

Håkand

HBK Medlem
Kommun
Tidaholm
HBK-Nr
3312
Medlemskap
2025
Sv: Svenska Rallyt 2013

Husbilsklubben är bara bäst alltså, vid lunch idag blir jag uppringd av en av våra medlemmar som läst här och sett att jag tänkt att åka till Vargåsensträckan ikväll och stå där över natten.
Det visar sig då att han äger ett torp som ligger strax efter Colins Crest och erbjuder mig att få stå där med husbilen, helt suveränt ju.
Stort tack till denna medlem för detta erbjudande, man blir så glad över denna generositet som medlemmarna här visar varandra.
:)

Hejsan!
Var det du som stod ut på en liten udde i Stor-Jangen ca 800 meter efter Colins Crest? Såg inget HBK-märke på den men tittade kanske för dåligt.

Visst var bilarna i Historic kul att se och inte minst höra:yes:
Håkan

Jeepkungen

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
4441
Medlemskap
2025
Sv: Svenska Rallyt 2013

Jag stod inbackad på en udde med en sommarstuga bakom mig och sträckan 20m framför bilen, cirka 600 m före Colins Crest om man ser det i sträckans körriktning, det är en klubbmedlem som äger stugan och hyggligt nog ringde upp mig och erbjöd mig att stå på hans tomt.
Stort tack för detta och går det för sig står jag gärna där nästa år också då det var en mycket bra plats att stå på, man kunde följa bilarna en längre bit därifrån.
Historiska klassen var fantastiskt bra, jag hade ståpäls över hela kroppen när första Quattron dök upp :D.
På lördagen stod jag på sträckan Fredriksberg vid publikplats 2 med sträckan 10m framför bilen, efter det åkte vi hem eftersom söndagens sträckor gick mest i Norge och jobbet väntade.
Hittade ett rysligt bra filmklipp på youtube, sök på " Rally Sweden 2013 Fredriksberg WRC & Historic"

Toppen