Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Konsumenternas försäkringsbyrå kan väl också få en kopia på brevet.Jag har kontaktat CaravanClub och delgivit ovanstående.
Det får vara slut på stolleriet.
Blir det inget svar så får Konsumentverket ett syrligt brev så får vi se vad man tycker om eländet
Vad kostar en husbilsförsäkring hos CC utan inblandning av reseförsäkring.
I superhusbilsförsäkringen kan man ställa av husbilen även utomlands och bo i den. Därför ingår betydligt mer och den blir därför dyrare. Man får även omstart på 90 dagars reseförsäkring efter man varit hemma tex med flyg mer än 15 dagar. Jag har ett excelblad där jag kollat autogirodragningarna mot vad avtalet sa och jag ser inga avvikelser. Får se om ett par månader när huvudförfallodagen infaller om de ändrar premien.