• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Styrenheten Kylskåp Electrolux med separat frysskåp

Gunnsan

HBK Medlem
Inlägg
9
Kommun
Orust
HBK-Nr
35534
Medlemskap
2024
Husbil Dethleffs Advantage T 6561, 2002. Köptes i nov-22. Styrenheten var enl säljaren inte ok. Kylskåpet går för fullt, svårt att reglera tempen. Finns någon i Gbg, eller i närhet som kan se över detta? Finns någon som vet vart jag kan få en manual/bruksanvisning på bodelen på min pärla? Tacksam för svar.
 

Magnus Strandberg

HBK Medlem
Inlägg
1.226
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
25033
Medlemskap
2024
Husbil Dethleffs Advantage T 6561, 2002. Köptes i nov-22. Styrenheten var enl säljaren inte ok. Kylskåpet går för fullt, svårt att reglera tempen. Finns någon i Gbg, eller i närhet som kan se över detta? Finns någon som vet vart jag kan få en manual/bruksanvisning på bodelen på min pärla? Tacksam för svar.
Vad är det för kylskåp märke och modell. Annars får vi börja gissa :confused::)
 

Gunnsan

HBK Medlem
Inlägg
9
Kommun
Orust
HBK-Nr
35534
Medlemskap
2024
Vad är det för kylskåp märke och modell. Annars får vi börja gissa :confused::)
Vet endast att det är ett Electrolux automatic energy. Ett högt, fristående, skåp,ca 140 liter brutto och 20 liter separat frys. Vet ej åldern, ej heller har jag kollat funktionen, får göra det framöver när jag sliper stå och frysa i detta skitväder. Men som sagt, senaste info:n var att kylen ej var ok. Jag störs inte speciellt av detta, finns dom som har det värre. Och han berättade ju, inte nåt lurendrejeri här. Vet ju egentligen inte ens hur och vart man fjuttar eld i denna kyl. Är liksom grön i detta forum. Men vill lära mig. Allt väl./ Gunn Isaksen.
 

Gunnsan

HBK Medlem
Inlägg
9
Kommun
Orust
HBK-Nr
35534
Medlemskap
2024
Vet tyvärr inte hur jag vänder på dessa foton, kollat redigeringen,hittar ej. Och ärligt talat, vet ej något om allt hur gas och elen fungerar i pärlan. Inte haft anledning, vinter , jobb och nyss inköpt. Iaf fått fjutt på gasolspisen. Hurra!
 

Västkustcamparen

HBK Medlem
Inlägg
1.138
Kommun
Ale
HBK-Nr
24499
Medlemskap
2024
Här finns en manual för RM6505

 

Gunnsan

HBK Medlem
Inlägg
9
Kommun
Orust
HBK-Nr
35534
Medlemskap
2024
Här finns en manual för RM6505

1000 tack snälla du. Tur jag är långledig så tiden finns för att finslipa engelskan och praktisera det jag lär mig.
 
Toppen