Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
vi hyr ju ut isbrytare till er så slipper ni åka skridskor till jobbet,,
era gosingar
Undrar varför en sån Stockholmsfantast har ett Y i loggan? Om jag inte tar fel är det Ångermanlands kännetecken!
Själv är jag en äkta 08, ( född i stan)
ja tror håkan att dom cyklar så mycke beror på att dom har inte råd med en bil,,en väldig dålig valuta som ingen efterfrågar,,tur att vi inte gått över till pesos,,
Finns det verkligen någon som kan åka griller där? Djurgården-HV 71 1- 4Teddi!
Jag har sett någonstans att du inte kan åka skridskor utan badbyxor :quest:
Kom upp till Hufvudstaden skall jag lära dig åka griller på riktigt.
Åland å tillbaks.
Vi har åkt runt i stort sett hela Sverige både med husbil och i jobbet och jag hävdar att Stockholm är Sveriges vackraste och bästa stad.
Den har allt, fina omgivningar, skärgården, restauranger, bra nöjesutbud och mässor.
Kort sakt. Stockholm är bäst i mina ögon. Ligger också strategiskt bra för resor runt landet. Dessutom kör vi bil bättre än de flesta.
/Bosse
ja vet inte om bosse lagt ner,
quote]
Här läggs inte ner, men man måste ju bidra till nationalprodukten också, så simma lungt.
Eftersom ni törstar efter lärdom så skall jag hjälpa till med följande:
Ett litet språklexicon för den oinvigde
En Yalla Yalla kan vara en drink
4cl konsentrerad flädersaft
3st limeklyftor
6cl vodka eller gin
Kan också betyda ”kom igen” ” vi drar” ”skynda dig kompis” på arabiska
yalla yalla soundtrack lyssna och njut (håll i hatten) gubbar!
/Bosse
ja vet inte om bosse lagt ner, han kanske inte orkar mer,,men ja tror ayalla-ayalla är en indianstam,,vi har också en sådan nere i sverige,,frölunda kallar dom sej, men dom bara krigar,,
häromdan va dom uppe i karlstad ock slogs mot en annan stam,,ock vann,,krig är inte bra,,har för mej att ni har en stam i erat land också,,
de blåste ifrån öster en tidning som hette "fjollträsks allehanda",,ja titta lite i den,,en gratistidning,,förstår ja mycke väl
där stod nåt om A:I:K: ja kunde inte finna va de stod för,,men ja googla på det ock fann--
allmänheten--i--kompetensutveckling,,
ka de vara riktigt??,