• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Stege till husbilen?

Roger&Lana

HBK Medlem
Inlägg
160
Kommun
Varberg
HBK-Nr
2625
Medlemskap
2024
Nu har vi haft våran husbil i en månad och det är ett alldeles underbart sätt att leva! Vi kan bara konstatera att vi just nu inte har tid att jobba längre:p ...eller klippa gräsmattan hemma...
Vår husbil motsvarar precis det vi önskade förutom en liten detalj, var hittar man en stege för att kunna komma upp i sängen lite lättare, om man nu inte råkar vara någon Stefan Holm?
MVH Lana
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Stege till husbilen?

Tror att Du kan köpa en stege på HusvagnsSvensson. Men är inte 100 på detta.
 
F

F.d. 55278

Guest
Sv: Stege till husbilen?

Hej
Vi har en steg till Husbilen om du inte har fått tag i en än, Vi har en granne som gjordse en steg så vi har en stege över som fanns i våran husbil hör av dig om du fortfarand är intresserad
Berggun:yes:
 

Roger&Lana

HBK Medlem
Inlägg
160
Kommun
Varberg
HBK-Nr
2625
Medlemskap
2024
Sv: Stege till husbilen?

Hej
Vi har en steg till Husbilen om du inte har fått tag i en än, Vi har en granne som gjordse en steg så vi har en stege över som fanns i våran husbil hör av dig om du fortfarand är intresserad
Berggun:yes:
Jag har skickat ett privat meddelande till dig...jag är fortfarande nybörjare på att besvara inlägg:twitcy:
MVH Lana
 
Toppen