Kaehne4363
HBK Medlem
Vi har i Tyskland købt 2 stk. af denne cykel. De kan folde og placeres i garagen. Jeg bryder mig ikke om cykler på stativ bag på husbilen.
Hjælper til 25 kmH. 250W motor med 65Nm drejningsmoment og 500Wh batteri. De klarer fint alle bakkerne i Alsace. Selv om cyklerne er helt ens,, så har de forskellig rækkevidde. Da jeg vejer 20 kg mere end hustruen og har mere vindmodstand, så kan jeg køre 20 km kortere. Men rækkevidden er meget længere en de 60-70 km vi normalt kører på en cykeltur.
Hjælper til 25 kmH. 250W motor med 65Nm drejningsmoment og 500Wh batteri. De klarer fint alle bakkerne i Alsace. Selv om cyklerne er helt ens,, så har de forskellig rækkevidde. Da jeg vejer 20 kg mere end hustruen og har mere vindmodstand, så kan jeg køre 20 km kortere. Men rækkevidden er meget længere en de 60-70 km vi normalt kører på en cykeltur.
Rob Fold F5 | HERCULES
Maximale Flexibilität mit einem Höchstmaß an Sicherheit ✔ kraftvoller Bosch Performance Line Cruise Antrieb mit 500Wh-PowerPack-Akku ✔ robuste SHIMANO 5-Gang E-Bike-Nabe und nahezu wartungsfreiem Riemenantrieb ✔ werkzeuglose Lenkerhöhenverstellung im Bereich von 150 mm
www.hercules-bikes.de