Jeg vil klart anbefale at du får en centermotor. Kraftoverføringen til baghjulet er bedre end en baghjulsmotorer, og balancen i cyklen bliver meget bedre med en centermotor.
Jeg har valgt en cykel med Bosch Performance line, men der findes flere fabrikater.
Her kan du læse om Bosch motorernes ydeevne m.m
Mittmotorn assisterar elcykeln från milt till kraftfullt. Bosch eBike-drivenheten är optimalt inställd tack vare ett precist sensorkoncept, vilket ger en naturlig körkänsla och cykelglädje.
www.bosch-ebike.com
Husk at vælge en motor, der støtter til 25 KmH, så kan du bruge den i hele Europa uden kørekort.
Efter det kommer batteristørrelsen, der bestemmer rækkevidden, så også her skal du vælge ret.
Men aller vigtigst er at prøve cyklen inden køb. Jeg endte med en foldecykel med 20 tommer hjul efter at have prøvekørt 10 forskellige fabrikater.
Edit:
Her kan du læse om Shimanos motorer
To Build Closer Relationships between People, Nature, and Bicycles. We believe in the power of cycling to create a better world as we move forward. We inspire all people to enjoy our products in their everyday lives and where they take them.
bike.shimano.com