Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Så länge som jag inte kan göra det bättre själv, så har du mitt fulla förtroende till 100%. "Bara" spänningen på lördagen, är värt insatsen.En får tacka för förtroendet att lägga helgens spelplan. Bra många sålda andelar redan.
Ska göra mitt bästa.
Det är väl inte så konstigt, efter ditt effektiva sätt att marknadsföra introduktionen!Hej.
Har uppnått maxtalet (50st) på antalet medlemmar i gruppen, och har några på väntelistan som vill in.
Kommer att släppa in er vartefter några kliver av, eller om det blir väldigt många på väntelistan, så får jag skapa en grupp till.
Det är väl bara att skapa en grupp till... Jag antar att det är 50 andelar som är begränsningen du har och inte antalet medlemmar. Eller har jag fel ?Hej.
Har uppnått maxtalet (50st) på antalet medlemmar i gruppen, och har några på väntelistan som vill in.
Kommer att släppa in er vartefter några kliver av, eller om det blir väldigt många på väntelistan, så får jag skapa en grupp till.
Det är tyvärr medlemsantalet som är beränsat.Det är väl bara att skapa en grupp till... Jag antar att det är 50 andelar som är begränsningen du har och inte antalet medlemmar. Eller har jag fel ?
För 30kr/andel kan jag tänka mig att ta tre andelar...
Genom att söka upp laget via ditt ATG konto på ATG.SE. Därifrån hittar du "tillsammans" spel i vänstra kanten under menyn. Om jag minns allt korrektHur betalar jag ?
Tack !Genom att söka upp laget via ditt ATG konto på ATG.SE. Därifrån hittar du "tillsammans" spel i vänstra kanten under menyn. Om jag minns allt korrekt
Ett förslag är att ta bort de som inte är med och spelar på t ex 2 aktiverade omgångar om det finns andra på kö. Bättre det än ytterligare en grupp. Vi vill ju inte dela storvinsten med en andra grupp.Hej.
Tack för förslaget.Ett förslag är att ta bort de som inte är med och spelar på t ex 2 aktiverade omgångar om det finns andra på kö. Bättre det än ytterligare en grupp. Vi vill ju inte dela storvinsten med en andra grupp.
...blir den bokningsbar?Gött min villa med ställplatser i Spanien närmar sig
Tänkte att efter 30e februari 2024 får alla HBK medlemmar fritt tillträde i mån av plats, alla faciliteter är naturligtvis gratis...blir den bokningsbar?