Livibil
HBK Medlem
Pengarna nästan tillbaka räcker väl knappast till en villaGött min villa med ställplatser i Spanien närmar sig
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Pengarna nästan tillbaka räcker väl knappast till en villaGött min villa med ställplatser i Spanien närmar sig
Det beror väl på vilka krav man har..., det finns något som kallas småhus!Pengarna nästan tillbaka räcker väl knappast till en villa
Det är inte de stora inkomsterna man blir rik av, det är de små utgifterna och det blev ju en liten utgift så jag är nöjd och tittat vidare efter villanPengarna nästan tillbaka räcker väl knappast till en villa
Jag såg just att det fanns två lediga platser i gruppen.Vilken trevlig kombination
Står snällt i kö för ett trevligt inslag på lördagarna.
Och de är fyllda just nu.Jag såg just att det fanns två lediga platser i gruppen.
Lägger förmodligen ett spel bara den 23:e, och drar sedan igång igen i januari.Det är ju det som är tjusningen. det vill säga hur svårt det är även om man har hyfsat stora system. Men det är ju ingen fara på taket, det sitter ju snart några 7 or.
Har du någon plan redan nu hur det blir runt jul/nyår med alla lopp som går då och diverse paket?
Jag tänkte att man kan planera in lite nya saker att köpa för vinsterna
Vi får ju inte missa nyårstravet med den stora jackpoten. Vill du inte lägga tid på det då själv kan du väl delegera det till någon av oss andra i gruppen.Lägger förmodligen ett spel bara den 23:e, och drar sedan igång igen i januari.
Måste hinna är julkalkon i mellandagarna, kanske någon glögg, någon isande utflykt.
Den ska vi inte missa.Vi får ju inte missa nyårstravet med den stora jackpoten. Vill du inte lägga tid på det då själv kan du väl delegera det till någon av oss andra i gruppen.
Inget får gå före familjemiddagen.Lika kul som vanligt.
Vi är ju med och "nosar" på pengarna.
Nu i kväll fick jag nästan kall mat, eftersom jag var tvungen att kolla på dom sista loppen, innan maten.
Snart så rasslar det till ordentligt på kontot.
Bra jobbat!!!