F
F.d. 3088
Guest
Sv: stängd stellplats falkenberg ????????
Ja nu var det ju en parkeringsplats och ingen ztällplats som nyttjades av några som campingplats, när jag var där för ett par år sedan fanns det ett långbord vid vattnet vad det innebar med skrol o.s.o.v
Gurra den skygge
vill man ha framgång så får man bjuda till lite skälv jag fattade det som att ställplatsen var stängd på grund av att där var möbler och annan utrustning ute, och då uppfattas det som camping när husbilsägarna vet om det varför då bryta mot reglerna, sådant ser man ofta vi som husbilister har väl inte bara rättigheter utan äve skyldigheter, så skrivs det omeget ansvar, har vi dett gäller även säkerhets avstånden där undrar man i bland om dom glömt ansvaret hemma, vi måste bli bättre på sådant om man skall vinna gehör hos allmännheten för våra krav,
husbils ägare som gärna utnyttjar ställplatser men som i övrigt är nöjd med tillvaron.
mvh beroka
Ja nu var det ju en parkeringsplats och ingen ztällplats som nyttjades av några som campingplats, när jag var där för ett par år sedan fanns det ett långbord vid vattnet vad det innebar med skrol o.s.o.v
Gurra den skygge