• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ställplatser till Route 66

HasseRoth

HBK Medlem
Inlägg
141
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
3840
Medlemskap
2024
Hej,

Någon som har ställplatser som man kan ladda till Route 66. Har en Samsung jet mobiltelefon med navigation och skulle gärna vilja ladda in ställplatser.

Hasse
 
F

F.d. 8517

Guest
Sv: Ställplatser till Route 66

Om de e not ställe de e ont om så kallade ställplatser så ere i USA. de finns många fina rastplatser men de brukar vara förbjudet att sova över där. min erfarenhet ör att de e i stort sett bara dom stora truckstoppen man kan stanna o sova förutom campingarna.. har avverkat 26 stater under en 10 årsperiod..i en del stater finns de primitiv camping. dom e gratis eller mycke billiga. mitt tips kolla turistinfo vid infärd i en ny stat.
:yes::yes::yes::mcride:
 
F

F.d. 5361

Guest
Sv: Ställplatser till Route 66

Hej,

Någon som har ställplatser som man kan ladda till Route 66. Har en Samsung jet mobiltelefon med navigation och skulle gärna vilja ladda in ställplatser.

Hasse

I Rout66 med SymbianOS kan man inte ladda till POIs eller ställplatser
Rout66 är sämre an Navigon vad gäller det saken
Jag köpte Sygic och är helt nöjd


Sygic kosta bara 60 EUR med EU kartor och har alt vad en bra
navi ska har, sporassistent, 3D, man kan ladda till POIs och ge in GPS-koordinater.
Finns för iPhone,Symbian,Windows Mobile och Androit

Min först helt svenska navi :)

Mvh.

Norbert
 
Toppen