• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ställplatsen vid reningsverket Ystad

skogen

HBK Medlem
Inlägg
240
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
1361
Medlemskap
2024
hej, för några år sen var vi på nämda plats o det var trångt om saligheten, hur det går nu när det är betalning som gäller blir svårt ,någon gräns för avstånd mellan vagnarna fanns inte vi höll ca 3.5 m till grannen o det tog inte lång stund förrän det avståndet krympte betydligt blev ca 1m i stället
Finns avgränsning mellan platserna så ingen kan tränga sig in mellan bilarna
 

suned

HBK Medlem
Inlägg
347
Kommun
Falun
HBK-Nr
27248
Medlemskap
2024
hej SKOGEN,det var bra äntligen en plats som någon har tänkt till
 

Leffe M

HBK Medlem
Inlägg
487
Kommun
Malmö
HBK-Nr
15414
Medlemskap
2024
Var där i söndags då var det inga båsade platser på dom ljugröna platserna ,bara en planka bak längs vägen .
Kan ju hoppas att dom klipper gräset på platserna nu när dom tar betalt.
Leffe:mad:
 

LennartA

HBK Medlem
Inlägg
337
Kommun
Varberg
HBK-Nr
23095
Medlemskap
2024
Var där för ett par veckor sedan, togs inte betalt då, platserna mot havet var markerade väl med mellanrum, då när vi var där så var platserna mot vägen omarkerade
Lennart
 
F

F.d. 14324

Guest
Det är inte tvingande eller obligatoriskt och jag försökte bara vara vänlig och hjälpa till med ett tips.
Belöningen blev en surgubbe som smiley istället för ett gilla. Men det kan jag nog leva med utan att det rör min sinnesfrid speciellt mycket, var och en gör som det passar dem bäst.

Mvh jocke
 

BeRoka

FD HBK Medlem
Inlägg
1.414
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
man skall lyssna och lära bravo Jan K det skulle vara en stor tillgång på forumet! nu är det mest hat och drev av vissa husbilar på grund av okunnighet
och råkar man påpeka det som matycker är fel, så får man hot om att det inte är en cirkus och uteslutning tänk om alla hade hjälpts åt och kommit
fram till vettigt resonemang dt kunde det kundeblivit en lärdom för alla.
 

Labic

HBK Medlem
Inlägg
283
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
717
Medlemskap
2024
Just nu står det tre bilar här. Alltså mycket gott om plats. Står här för en lunch, tyvärr väldigt blåsigt.
 

Åke Nordström

HBK Medlem
Inlägg
235
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
3583
Medlemskap
2026
Måste erkänna att jag (som står längst bort i vänstra raden) inte betalade för den timme (kl 13-14) vi stod där idag. Vi åt en medhavd lunch på väg från övernattningen i Smygehamn till hemmet i Harlösa.
Undrar hur många av ekipagen som faktiskt betalat för sig? OBS, jag lägger inga värderingar i om andra betalar för sig eller inte.
Åke
 
Toppen