• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ställplats Vrigstad

gebo72

HBK Medlem
Kommun
Sävsjö
HBK-Nr
35875
Medlemskap
2026
Till säsongen 2025 öppnar en helt ny toppmodern ställplats i Vrigstad! Platsen ligger direkt vid Vrigstad ån, med 12 platser försedda med el och egen tilltagen gräsyta! Toppmodernt service hus med allt som bör finnas på plats! Cykel/motionsleder, närhet till badsjö, affären, en oas av utflyktsmål i närliggande områden!
Kommer och hålla flödet uppdaterat, med öppningsdagen och bilder inom kort!
Varmt välkomna till Vrigstad, ostkakans huvudstad

Hdkrister

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
34235
Medlemskap
2025
Till säsongen 2025 öppnar en helt ny toppmodern ställplats i Vrigstad! Platsen ligger direkt vid Vrigstad ån, med 12 platser försedda med el och egen tilltagen gräsyta! Toppmodernt service hus med allt som bör finnas på plats! Cykel/motionsleder, närhet till badsjö, affären, en oas av utflyktsmål i närliggande områden!
Vad är priset på denna plats per dygn?

Anders.pe

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
29622
Medlemskap
2026
Har du en adress

Per & Carina

HBP Admin
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2025
Om du vill lägga till en ny plats trycker du på pilen till höger om "Husbilsplatser" i blå listen. Sedan på "Hjälp & Tips". Då kan du välja grå kapitlet "Bidra" och "Lägg till Ny Husbilsplats". Där står beskrivning om hur man gör när man vill bidra till vår karta. När du skickat in formuläret hamnar det hos mig. Jag går igenom så det fungerar och har rätt koordinater. Även stavning och ev. särskrivningar och uttryck ändrar jag vid behov. Sedan godkänner jag och då läggs den ut på kartan och visas även här: Nya platser | Husbilsklubben.se .
Per, HBP Admin.

Helena & Lasse

HBK Medlem
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
34637
Medlemskap
2025
Gratulerar.

Toppen