• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Spania nästa

F

F.d. 53091

Guest
Sv: Spania nästa

Hej igen! Vi har både ASIC o Campingcard o Campingcheck, men vi har inte hittat någon camping som har lika hög klass o lägre pris än LA Marina? Vi har valt dom största platserna o har man lite mindre bil kan man komma lite billigare undan!:D

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029

Hrmf man blir så trött på alla dessa nu drar vi söder ut inlägg. Jag är allergisk mot vintern och blir avundsjuk, jag vill också köra ner. :oops: I vilket fall så hoppas jag ni får en bra övervintring de två senaste åren har väl inte varit optimala. Men o andra sidan nästan allt är bättre än hemma.:)

F

F.d. 7747

Guest

Här närmar man sig Campingcheckpris eller Asic cardpris och så kan ni bränna hur mycket el ni vill!!!!!
:yes: Största platserna på Eden camping i Peniscola kostar 21,50 € per dygn för 2 personer inkl. all el sen sjunker priserna i en fallande skala allt beroende på hur länge du stannar efter 61 dar eller mer får du ex. 50% rabatt .
Rulla Lugnt .

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

teddi, ser ut til at Santa Pola kan bli billigere enn Bolnuevo om du tenker føre.
Gasol er billig - under €15 for en P11 når du først har en spansk tub og regulator, på Santa pola ville jeg brukt gass til det meste. Selv hadde vi gass på tank og forbrukte omlag som 2 tubor på 5 mnd, men da makset vi hele tiden de 6 A som er inkludert i Bolnuevo.

Ett år stod vi helt ute på beachen, under storm og springflo hadde vi sjøen mindre enn 5 m fra bilen. Heftig!!

Toppen