F
F.d. 52994
Guest
Nu ger jag upp, det bara regnar och regnar. I morgon den 15:de lättar jag ankar från Piteå och styr kosan till Bolnuevo där jag hoppas få träffa gamla vänner som inte heller gillar snö. och kyla.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nu ger jag upp, det bara regnar och regnar. I morgon den 15:de lättar jag ankar från Piteå och styr kosan till Bolnuevo där jag hoppas få träffa gamla vänner som inte heller gillar snö. och kyla.
Jag skall hälsa dom allihop. Ha en trevlig resa till Australiencurtan du får hilse alle kjente i Bolnuevo, vi kommer ikke nedover i vinter.
Har valgt et varmere land for vår overvintring - 6 mnd i Australia.
Hej alla husbilsvänner! Vi var på mazzaron förra veckan o fick veta att fram till sista sep kostar det 24,75e per dygn först efter 1a okt börjar dom lägre priserna gälla! Vi valde La Marina istället;lite dyrare men i vårt tycke mycket finare! Vi skall stå hela vintern o betalar då 13,30e + el 3,30KWH Vi har solpaneler så det går väldigt lite el.I priset ingår även inomhuspool o gym, mm.