• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Spania nästa

F

F.d. 52994

Guest
Nu ger jag upp, det bara regnar och regnar. I morgon den 15:de lättar jag ankar från Piteå och styr kosan till Bolnuevo där jag hoppas få träffa gamla vänner som inte heller gillar snö. och kyla.

T

Teddi

Guest
Sv: Spania nästa

Nu ger jag upp, det bara regnar och regnar. I morgon den 15:de lättar jag ankar från Piteå och styr kosan till Bolnuevo där jag hoppas få träffa gamla vänner som inte heller gillar snö. och kyla.

hej curtan,, hade du hund? hänger han/hon med dej? kör du E6 förbi kungsbacka får du gärna göra ett stopp över natten,,

så kan vi ta dom två berömda:) pilsner som e väl lagrade,,

du e jättevälkommen,,,teddi,,

F

F.d. 52994

Guest

Jag tackar så mycket, men tiden verkar inte räcka till. Du kanske dyker upp i Bolnuevo så kan vi ta dom där ? :D

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

curtan du får hilse alle kjente i Bolnuevo, vi kommer ikke nedover i vinter.
Har valgt et varmere land for vår overvintring - 6 mnd i Australia.

F

F.d. 52994

Guest

curtan du får hilse alle kjente i Bolnuevo, vi kommer ikke nedover i vinter.
Har valgt et varmere land for vår overvintring - 6 mnd i Australia.
Jag skall hälsa dom allihop. Ha en trevlig resa till Australien

Häggen

FD HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022

Låter trevligt. Paxa en plats till mej om fyra år när jag okså byter arbetsgivare.
Kör försiktigt. Häggen i ett regnigt Umeå

F

F.d. 1649

Guest

Hej.
Jag tänker också lätta ankar i morgon från Vörå i Österbotten till Åland via Haaparanda-Piteå-Umeå m.fl.Jag kommer kanske till Spanien i december,det är för tidigt ännu.
Mvh Jan-E.
Ps.Hej Knut.ha det bra i Australien.jag tycker också att det är för kallt i Spanien.

F

F.d. 55376

Guest

Hej
Vi åker oxå 3 okt mot Spanien via
Malmö-Travemunde. Hoppas att det iallafall är
varmare än här;)
Knut önskar dig en trevlig resa
Mvh
Gun&Ronny

F

F.d. 24503

Guest

Hej Curtan.
Vi kommer lite senare åker hemifrån 5/10
Ha en fin resa söderut.
Bernt o Mona

F

F.d. 29763

Guest

Hej
Vi är oxså i startgropen mot Spanien, på lördag efter prämier matchen i Vida Arena i Växjö åker vi till Treleborg och färja till Sasnitz på söndag morgon.
Sedan tar vi det lungt genom Tyskland, Frankrike och bäreknar vara framme i Peniskola omkring 25/9, det blir vår slut mål denna gånger. Planen är att återvända hem i mitten av November, vi vill gärna "jobba med snö" så att man får fina muskler till våren.
Ha det bra alla i spanska värmen och höstrusket i svedala
Stig och Kristina :twitcy:

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

I Bolnuevo får 2 personer i en husbil 38 døgn med el for €400 ved å kjøpe en BONO i løpet av de første dagene - døgnpris €11,05 i år. Uten BONO er det €19,75 pr. døgn i opp til 34 døgn ved lengre opphold er det €14,10. I alle tilfeller er det mulig med €1,20 i avslag om en ikke skal ha el.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

En BONO hos camping playa de Mazzaron i Bolnuevo er en forhåndsbetlning på €400 eller €500 - du velger selv hvilken. Med denne oppnår en fra første dag den laveste pris i vintersessongen. Når en kjøper bono så får en et kort som kvittering og normalt skriver resepsjonen på hva som vil være siste dag på denne bono. En 400 bono rekker til 36 dager og en 500 bono til 45 dager, men om en reiser før så kan en fortsett på samme bono ved et senere besøk innenfor 2 år (eller var det 18 mnd?).

T

Teddi

Guest

hej,,har ja fattat de rätt? i santa pola,inte så långt därifrån ,45 dagar360 euro,,

i minst 90 dagar730 euro,,plus el,,allt grundar sej på en vistelse på minst tre månader,,
skall man vara borta hela vintern så blir de stora pengar de rör sej om,,

om man nu vill ligga på samma ställe i tre månader,,själv räknar ja med de:)

8.13 euro per dygn vid minst 3 mån,,

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Det store spørsmålet er så hvor mye el bruker du, Bolnuevo 11,05 inkludert el ved forhåndsbetalning av minst 36 døgn som ikke behøver å være sammenhengende periode. Mener å huske at Santa Pola tar pr. kWh

F

F.d. 53091

Guest

Hej alla husbilsvänner! Vi var på mazzaron förra veckan o fick veta att fram till sista sep kostar det 24,75e per dygn först efter 1a okt börjar dom lägre priserna gälla! Vi valde La Marina istället;lite dyrare men i vårt tycke mycket finare! Vi skall stå hela vintern o betalar då 13,30e + el 3,30KWH Vi har solpaneler så det går väldigt lite el.I priset ingår även inomhuspool o gym, mm. :wink:

T

Teddi

Guest

hej knut, ,el, ,tror de va 0.25eurokw,,om de då e 11,05 mot 8,13 så blir de ju ändå en del skillnad,,

men som du säger,,hur mycke man förbrukar,, men de e en ganska rolig jämförelse,,vi pratar euro,,nästan 10 spänn,,mot en svensk krona,,så nog kan de skena iväg i våran valuta, ,samtidigt kanske de inte går att välja bort elen,, då e ju också valfriheten borta,,gasol måste ju vara billigare ,,
eller va tror du knut?? teddi,,

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025

Hej alla husbilsvänner! Vi var på mazzaron förra veckan o fick veta att fram till sista sep kostar det 24,75e per dygn först efter 1a okt börjar dom lägre priserna gälla! Vi valde La Marina istället;lite dyrare men i vårt tycke mycket finare! Vi skall stå hela vintern o betalar då 13,30e + el 3,30KWH Vi har solpaneler så det går väldigt lite el.I priset ingår även inomhuspool o gym, mm. :wink:

Här närmar man sig Campingcheckpris eller Asic cardpris och så kan ni bränna hur mycket el ni vill!!!!!

Senast ändrad:
Toppen