Jag har ladda enkelt på alla mina kort. Fungerar även utomlands på det kortet jag har i husbilen.
Om du tar din länk o klickar enkelt o ”läs mer” så får du fram det här. 15kr/månaden.
• Ladda Enkel ger saldo på ditt kontantkort som du kan använda för all typ av trafik och även för att ringa till utlandet för. • Trafik till utlandet ingår inte i vår laddning Fastpris. • Är du registrerad kund fungerar även ditt kort och denna laddning utomlands och inom EU/EES har du samma priser som inom Sverige. • Har du prisplan Telia Kontantkort får du dessa priser i 30 dagar – 1,49 kr/sms/mms, 1,29 kr/min + 0,99 kr i öppningsavgift, 10kr/MB max 19kr/dygn. • Laddar du inte Enkel igen efter 30 dagar hamnar du på vår Basprislista med 1,99 kr/sms/mms och 2,49 kr/min + 15 kr i månadsavgift. • Du kan surfa max 100 MB/dag när du surfar på ditt saldo. Vill du surfa mer samma dag får du ladda surf separat. • För att se ditt saldo, prisplan och info om övriga potter tryck *120# lur/skicka på din mobil. • På telia.se/priser finns prislistor för alla våra prisplaner, även våra säljstoppade – Kväll & Helg, Flexibel och Till Vänner. Där hittar du även priser för trafik till andra länder och vad det kostar om du vill använda ditt kontantkort när du reser utanför Sverige