Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Benny !
DET ÄR INTE DERAS OMRÅDE , det är vårat , svenska folket - Allemansrätten !
Om det vore DERAS så kunde det väl inhägnas ! DÅ VORE DET OK MED BETALNING !
/ Lasse
Snart kostar det väl pengar att gå på trottoarerna i städerna också, mest på vintern om någon skottat där! Vänta bara!
Jappe
Benny !
DET ÄR INTE DERAS OMRÅDE , det är vårat , svenska folket - Allemansrätten !
Om det vore DERAS så kunde det väl inhägnas ! DÅ VORE DET OK MED BETALNING !
/ Lasse
Spåren som Nordic Ski använder ÄR uråldriga gamla skidleder , i vissa fall något breddade , vissa dagar kommer inte spårmaskin förän långt fram på förmiddagen ,de tidiga åkarna får då göra som förr, spåra själva , men betala måste man göra.
Och till dig som tycker att husbils ägare med sina flotta husbilar , inte ska " knorra " om 20 kr så vill jag påpeka att den här debatten INTE i första hand gäller det eller det prisrt UTAN PRINCIPEN med betalning för att vistas på allmän mark.
Spårvakterna , anmodar dig till att betala spåravgift - Ludde !
/ Lasse
När jag är ute och åker skidor i Härjedalen och får syn på ett spår någonstans och det råkar gå där jag har tänkt åka så inte sjutton tar jag reda på vem som har gjort spåret för att betala för det. Möjligen kan jag bli lite förgrymmad om det är ett slarvigt lagt spår!
Att man kan förbjuda folk att åka skidor i Härjedalen utanför lagda spår, tror jag inte på!
Jappe