• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sorg i Santa Pola

F

F.d. 53248

Guest
Sv: Sorg i Santa Pola

Tack för alla fina ord om vår pappa! Tack för alla tankar på oss anhöriga!
Vi, Linda(dotter) och Kim(son) har nu varit i Santa Pola ett par dagar. Vi flög ner så fort vi kunde, efter att vi fått bekedet att pappa hamnat på sjukhus. Vi har fått mycket hjälp av vänner och grannar till pappa här på campingen.

Tack!
Kim och Linda

Ulla&JP

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
295
Medlemskap
2025

Första gången vi träffade Ove var när han kom till vår träff som vi anordnade i Caravan club. Redan då tyckte jag att han var speciell. Han kom med sin Ante och var med oss. Han pratade om att han låg på Lassalyckan och funderade på att åka till Spanien. Jag är glad att jag fick lära känna denna underbara man med sin Ante. Och jag hade turen att få den stora kramen när han åkte från Westerqvarn i år. Saknaden är stor han var som en far för oss alla.
Våra tankar går till hans familj och till Ante. Tack för allt!

Bilagor

• candlelight-vigil.jpg
    candlelight-vigil.jpg
    8,1 KB · Visningar: 2.228
F

F.d. 55338

Guest

Vi kan bara instämma med föregående skribenter, en glad o god kompis har lämnat oss. Santa Pola blir sig inte likt . Våra tankar går till Oves nära och kära.

Anders H med Berith

Även vi håller med om detta tragiska besked. Och säger VARFÖR? Tankar går till "Dubbel" Owe:s nära o kära och hans livskamrat Ante. Det blir svårt att komma till Bahia nu när dom inte finns där.
"Enkel" Ove o Lizzy.

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2025

Stor sorg även här.

Ove och jag föddes och växte upp våra första år tillsammans i Kålltorp i Göteborg.Vi är ju i samma ålder så man får sig en tankeställare.
Anders

H

hilding jonasson

Guest

det var tråkiga nyheter. Han ordnade mycket skoj på Baqhia camping. tyvärr fick vi inte träffas i Westerkvarn då jag fick en Stroke 31 juli. KOM HEM IDAG FRÅN LAQSARETTETSÅ DET blir inget Spanien för oss i vinter me4d husbilen som vi planeratsedivåras.nästa vinter blir det nya tag igen. på nåt vis måste vi ta oss vidare
siv o hilding

AnnMari & Affe

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1698
Medlemskap
2025

Tråkigt att höra att du fått en stroke! Krya på dig och hälsa siv så mycket! Kram ann-mari & affe (grannar mitt emot er i santa pola)

Elisabeth & Lennart

HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
2425
Medlemskap
2025

Hej Hilding!
Så trist att du fått en stroke, men skönt ändå att du är på bättringsvägen. Vi har inriktningen att komma iväg till Portugal, senast i månadsskiftet oktober/november. Då får du följa vår färd på Husbilen Ellen. Kramar till er bägge från grannarna mitt emot, Elisabeth och Lennart

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2025

Gokväll

Vad jag vet just nu, så blir det ingen begravning. Ante har tagits bort.

ha d.........

ejerblom

FD HBK Medlem
Kommun
Hjo
HBK-Nr
8422
Medlemskap
2023

Det blir sorgligt att komma ner till Santa Pola i år. Dubbel Ove bodde tvärs över gatan och vi kunde se hur Ante och Bonso åkte iväg med sina hussar i sina små kärror.
Ha det så bra i eran himmel.
Önskar Elisabeth o Kjell.

T

Teddi

Guest

innan jul vill ja göra ett besök för sista gång,,o vi kommer,,inte så långt från torr,,weija,,
ock visa sympati för OWE,,har redan bestämt med camping,,

det känns djävligt bra,

F

F.d. 55338

Guest

det var tråkiga nyheter. Han ordnade mycket skoj på Baqhia camping. tyvärr fick vi inte träffas i Westerkvarn då jag fick en Stroke 31 juli. KOM HEM IDAG FRÅN LAQSARETTETSÅ DET blir inget Spanien för oss i vinter me4d husbilen som vi planeratsedivåras.nästa vinter blir det nya tag igen. på nåt vis måste vi ta oss vidare
siv o hilding
Hej Hilding. Det där lät inget kul,men med det goet du har så kommer du säkert igen.Man ser så lätt hänt allt är,du vet hur det gick för mig,men "peppar peppar" nu känns allt ok.Jag/vi är nu i Gale på Algarvekusten,här är det varmt o skönt nu kl 22,30, 23gr inte alls dumt. Ha det så bra o krya på dig.Och du ta det lungt med snöskottning mm. Hälsa Siv o ha en bra höst o vinter. Många hälsn. fr "Enkel" Ove o Lizzy.:msn_sun::bye::mh3:

Toppen