• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Sommar 2009 HBK ?

B

Bosse & IngaLill

Guest
Sv: Sommar 2009 HBK ?

Jag hoppas den hamnar rätt här.

Sommaren 2009.

Jag har under våren sommaren varit intresserad av att bli medlem i HBK då jag farit runt i Sverige och träffat på både trevliga öppna människor från klubben samt en del otrevliga onyktra fyllon rent ut sagt (inga namn nämda).

Så efter den här sommaren så har jag kommit fram till att denna klubb är nog inget för mig. Den turbulens som råder i denna klubb så har jag förstått att det finns olika läger i en och samma klubb verkar för mig helt otrolig, efter snack med div personer från HBK i sommar där man försöker få mig till att välja sida är jag inte intresserad av.

Jag har nog träffat ca 15 personer från HBK och blir lite illa till mods att man nästan blir tvingad att gå med och där dom talar om för mig hur jag ska göra och vilka jag ska akta mig för, jag citerar - Det finns folk som jag ska hålla mig ifrån för dom ger dåligt inflytande för klubben. Jag kan tala om att jag har en egen vilja till att välja mina vänner och "dom" som sa det tillhör INTE dom nu.

Jag står fortfarande i valet om jag ska tillhöra denna klubb eller om jag ska välja nån annan. Jag är fullt medveten om att jag långt ifrån har träffat alla. Ge mig en anledning till att stanna och bemöt mig gärna med ris eller ros så ska jag tänka på saken, och jag kan säga att det gäller flera av mina kompisar med familjer.

Mvh
Sleven :confused:

Hej du SLEVEN.
Jag tvivlar starkt på att du har träffat HBK medlemmar som uttalar på detta sätt,, Däremot kan jag gott tänka mej att du träffat före detta HBKare,, som av flera anledningar inte finns med i klubben länger,, Det är klart att har man av olika skäl fått/valt attt lämnat klubben så är det inte så konstigt att man har negativ inställning till klubben och detta vill man så "vänligt och villigt" förmedlar till så många som möjligt.
Min slutsats är att med den tveksamhet du förmedlar skall du vänta med medlemskap,, däremot skall du veta att du är mycket välkommen i klubben när du känner att du VILL tillhöra detta trevliga gäng HB åkare.
Hälsningar

F

F.d. 29841

Guest

Ja du Sleven.
Du har iallafall startan en sträng med "krydda" i
Vi är med i HBK men inte tillhör jag någon falang,viste inte att det fanns olika falanger i en intress klubb.
Ditt samvete säger nog att du inte för fram rätta synpunkter här, så släng dina dåliga erfarenheter och bli med anti falangklubben.
/ Vidhem

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026

Hejsan Sleven !

Är du intresserad av att få ut det du vill med husbilsåkandet och ta del av alla tips och hjälp man får i denna eminenta klubb då ska du gå med direkt.

Är du intresserad av det jag och dom flesta på HBK inte är tycker jag att du skall söka dig till en annan sajt (ingen nämnd).

Mvh/ Pelle 570

Senast ändrad:
Toppen