• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Solifer

F

F.d. 15591

Guest
Någon som vet något om solifer 6700 årsmodell 92.hAR KÖPT EN FÖR 120.000 Tusen.Det finns allt jag tror mig behöva.Markis.förtält m golv vinter sidor till förtält,gräsgolv,omvandlare 220v.golvvärme,varmvattenberedare,tv antenn självsökande,dubbla 1.5m solceller har gått 13.000 mil.Jag är helt nybörjare på husbilar.Tacksam för info.
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 52953

Guest
Sv: Solifer

Hej. Jag har haft en sån. Bilen var trevlig. Bra planlösning Lite svag motor och lite törstg. Mycket bra värme med golvvärmen.Man blev alltid våt när det regnade och man öppna dörren vecket på taket låg rätt över dörren. Vi var både på Nordkap o Revieran med den och den funka bra.Men jag saknade servostyrning och en lite starkare motor. Lycka till Lennart
 
F

F.d. 15591

Guest
Sv: Solifer

Tack för svaret men våran husbil är torr och törstig o svag men nu får man snart bara köra i 80 km på våra vägar .Är priset OK?
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 15591

Guest
Sv: Solifer

Ber om ursäkt för det.Men det var inte det mina frågor handlade om
 

Göte J

HBK Medlem
Inlägg
1.668
Kommun
Linköping
HBK-Nr
1230
Medlemskap
2024
Sv: Solifer

Priset är inte ok om det verkligen är vad du skriver, 120.000 Tskr (=120.000.000 skr ) om man nu ska märka ord. Men 120.000:- kr låter inte så illa i mina öron. Dock är ju skicket på bilen en väldigt viktig faktor. Har du fukttestat den innan köpet ? Vilken motor sitter i ? Bensin eller diesel ?
// Göte J
 
F

F.d. 15591

Guest
Sv: Solifer