Yvonne och John
FD HBK Medlem
Sv: Snyggast i världen!
Är det en husbil?
Är det en husbil?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Sloth!
Nu blev jag lite nyfiken på din. Ser att den är byggd på en Renault. Hur trivs du med den? Själv är jag ju nybörjare i "plåtis"-världen, men det verkade som ett bra alternativ, när vi bara är två. Smidig och lätt att ta sig fram med.
Lasse
Hej,
Var går klaustrofobi-gränsen?
En liten lägenhet är på 60 m2, en 8-meters husbil har en invändig yta på ca. 16 m2 och en 6-meters plåtis ca. 10 m2.
Mvh Bengt
Håkan o Britt!!!! Vad jag menade med 3st bilar i mitt inlägg, var att bara ha husbilensnygg bil kan tänka mej en sådan i stället för 3st bilar, men bara om jag slipper att bädda,ser ut att vara bra plats runt bordet och smidig bil i stan mvh håkan
Kul att hör att det funkar bra .Frugan o jag är så att säga back to basic med vårPlåtisträff vore kul! -och säkert givande.
Vi har i vinter (jan-mars) bott 3 månader i vår plåtis, knappt 1100 mil till Spanien och Portugal. Inga problem trots ibland tråkigt väder. Vi älskar fortfarande varandra, = Britt-Gunnar-Plåtis.
Har inte kommit på några direkta förbättringsåtgärder, vore därför trevligt att träffa likasinnade som gillar att vara trångbodda.
/Gunnar
Hej,
Var går klaustrofobi-gränsen?
En liten lägenhet är på 60 m2, en 8-meters husbil har en invändig yta på ca. 16 m2 och en 6-meters plåtis ca. 10 m2.
Mvh Bengt