F
F.d. 4927
Guest
Vad säger ni runtom i landet? Visst är det här världens snyggaste husbil, eller åtminstone Sveriges? Nåja, Sölvesborgs då! Den enda som möjligtvis kan matcha är Jojjes Globe Car.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Passagerarstolen brukar vara en toalettstol tror jag.
Toaletten är innanför dörren till vänster på näst sista bilden.Hei! Hvor har du gjemt toalettet? Under benken slik som på VW-busser i urtiden? Eller begrenser du deg til å overnatte campingplasser? Mvh!
Absolut din SMC är j-kligt snygg!! Min Pössl är så färsk att vi inte bäddat den ännu, men hela U-soffan bäddas till en dubbelsäng 170 cm bred.Å min SMC!
Hur ser den ut när det är bäddat?
Ojojoj - vilken fin Plåtis!
Ha, ha, ha!!!Passagerarstolen brukar vara en toalettstol tror jag.
Jo, det är ju en synpunkt, fast vi är så små och oansenliga, frugan och jag!Jeg får klaustrofobi bare ved tanken på å bo i en slik bil...
mvh Magne
Jeg får klaustrofobi bare ved tanken på å bo i en slik bil...
mvh Magne
Å min SMC!
Hur ser den ut när det är bäddat?
Ojojoj - vilken fin Plåtis!