• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Snygga och praktiska bordsskivor!

F

F.d. 2128

Guest
Hej,

Jag kanske är ensam om att tycka att bordsskivan som levererades med husbilen varken är snygg eller rätt i storlek. Vi kunde knappt klämma in oss på våra platser när vi samlades för att äta, dvs bordet var alldeles för brett. Jag har letat runt en del och hittade en tråd här som tipsade om Biltemas teakbord, men jag var ute efter något ännu bättre!! Då hittade jag Hjertmans, som säljer allehanda ting till våra kamrater till sjöss. Köpte bordsskivan 'Roca Klaffbord "Miami"' (art 3897-900) i massiv teak till kampanjpris 1350 kr, med uppfällbara långsidor. Storlek 90x60 utfällt och 90 x 30 infällt. Mycket snyggt och väldigt praktiskt! Så småning om kanske jag slår till på "Lagun bordstativ" (art 3898-605) också, vem vet?!

:msn_idea:

/Henrik
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Snygga och praktiska bordsskivor!

Det finns mycket att hämta för husbilsfolket i båttillbehörsaffärerna! Behöver jag någon pryl till husbilen så kollar jag alltid först hos Watski och liknande affärer.

Jappe
 
Toppen