Sv: Snuskigaste campingarna
Nu kommer det nog bli fart och ordning på Himpans Camping .
Vad lite bilder och mail kan göra Underverk.
Jag hoppas att det blir som de skriver i svaret här nedan och då hoppas jag att vi alla som har vägarna förbi norrköping kan ta oss en fin natt på Campingen.
[SIZE=+0]...................................................[/SIZE]
[SIZE=+0]Hej Mats, [/SIZE]
[SIZE=+0]Tack för att du tar dig tid och kontaktar oss. Vi beklagar verkligen. Tack för bilderna. De är till stor nytta när vi går vidare med frågan. Det här är inte en camping som vi vill eller ska marknadsföra. Oerhört tråkigt att anläggningen inte sköts på rätt sätt och att den uppenbarligen snabbt försämrat sin standard. Campingen är borttagen från våra säljkanaler. Vi har sett att bilderna finns på [/SIZE][SIZE=+0]www.husbilsklubben.se[/SIZE][SIZE=+0]. Där ser vi även att du är medveten om att saker kan förändras snabbt. Campingen stängs under vinterhalvåret och vi utgår ifrån att den rustas upp och blir lika fin och uppskattad som den var tidigare. Innan dess kommer den inte att rekomenderas eller finnas med i vår marknadsföring. Vi beklagar än en gång att du fick den här negativa upplevelsen och vistelsen hos oss. Det är vår förhoppning att ditt nästa besök i Norrköping blir en positiv upplevelse. [/SIZE]
Upplev Norrköping AB
........................................
Lite kul att de nämde vår hemsida , det var inget jag hade talat om.
Jag hoppas även att de gör en fin Husbils avdelning med det vi vill ha och att vi HBK:are kanske kommer att träffas över en Öl eller kaffekopp på Himpan 2009.
Samt lägga in en ny tråd här på sidan om en av de finaste campingar avsedda för husbilar.
Mats