• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

snus-husbil

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: snus-husbil

Då kan man inte tipsa/fråga om ställen att bunkra alkoholhaltiga drycker i Tyskland heller? Eftersom det finns människor som missbrukar alkohol och skadar sin hälsa och omgivningen?
Och så skulle vi inte heller få prata om att äta onyttig mat? Eftersom det finns så många som varje år dör i hjärt-kärlsjukdomar på grund av osunda matvanor?

Nej, vi måste få lov att tipsa varandra om även sådana här saker, vi är väl ändå vuxna människor här på forumet, och kan avgöra vad som är farligt eller inte för vår egen hälsa.

Och tänk på alla som förlorat någon närstående i trafiken...vi som är en husbilsklubb....

I

Ice-Man

Guest

Teddi: Jag kan tänka mig att ta del av ett PM eller mail med kontaktuppgifter till "snushandlarn". Jag nyttjar mest stockvis med "OffRoad white licorice" för närvarande.

T

Teddi

Guest

ge mej nåra timmar till:) ja har fått ett tjugotal mail,,folk har ringt som stollar:) t.o.m en medlem fra norge,,
då måste frågan komma,,e snus viktigare än en ställplats??

svaret e ja:)
ja ska ta g.p.s-positioner,,telenummer..ock postförskott om detta e möjligt,,
teddi,,

Syssa

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
6851
Medlemskap
2025

Hej

Bor i Kungsbacka och vill också gärna veta var du handlar ditt snus. Tar gärna emot ett medeland om detta.

T

Teddi

Guest

hallå vänner,,här kommer GPS ock telefonnummer,,han har inte tid med posten,,han undra om ja kunde hjälpa till med detta,,gärna gör ja detta,,

men,,hur löser vi det??förslag från nån??ju mer snus vi köper,,desto billigare blir priset,,säg gärna #husbil# när ni handlar,, när de gäller whiskeysnusen så e de inga småpengar lars-göran,,

varför inte göra som jag,,gick över från göteborgs prima som räckte en vecka som idag kostar över 400 spänn till en rulle portion för 150 kr som räcker en hel månad,,off road standard duger gott:) ja fick idag en hel rulle snus bara för att ja hjälper honom,,
denna rulle skall ja dela ut till medlemmar hos oss #en dosa per bil#nästa säsong till dom som besöker #smarholmen#, en stor eloge till dom som kom med andra förslag,,de visar på styrkan ock vänskapen av ett dela med sej,

i morron inträffar nåt alldeles speciellt i livet för min del,,om ja får:) vill ja gärna lägga in nåt?

gps-n 57 29 317---e 012 04 644-storgatan i kungsbacka,,

telefon-0700-465647

ha de så bra,,teddi,,

vill bara säga också att han har allt i snusväg,,

Senast redigerad av en moderator:

Wizard

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2025

"dela ut på Smarholmen"?????? Där finns ju snus att köpa i grannskapet!!!
Det är ju i Santa Pola vi behöver det!
//W

F

F.d. 5322

Guest

... när de gäller whiskeysnusen så e de inga småpengar lars-göran...

Jag vet. Men är man gourmet så får det kosta:D
Och det ger inte utslag i polisens nykterhetskontroll heller! Trots att det innehåller Whiskey. Jag har prövat! :D

Peter Lindblom

HBK Medlem
Kommun
Säter
HBK-Nr
10167
Medlemskap
2026

Både Offroad och Oden's är fullgoda ersättare till dom dyra originalen, har kört Oden's Extra stark Lakrits i drygt ett år nu. Räcker väldigt länge.
Snus2 & Snusbolaget är mina standarleverantörer.

Peter :)

Anita / Soren

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
1018
Medlemskap
2025

Hej Bosse, jag jobbar kvar där "ute hos dig" funderar på om det var din bil vi såg i Klüsserath för ett par veckor sedan, kan inte finnas så många bilar som ser ut som din. Har kollat, eftersom jag jobbade några dagar förra veckan, och har inte sett din bil på "jobbet". Om ni nu är på resa får ni ha det så trevligt, vi hörs

Toppen