• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Snart är vinter här igen =)

F

F.d. 55306

Guest
Sv: Snart är vinter här igen =)

Nu flyttar vi från villa med snöskottning till lägenhet utan. Med andra ord får kommande vinter gärna för mig bli snörik! Men först ska vi ha en härlig sommar och höst med sköna husbilsturer!
Hälsn. / S-E i E-tuna

J

Jimbo

Guest

Ha ha, ja!

Friåkning med snöskoter är nog det roligaste man kan göra med kläderna på. Att testa gränserna och se hur långt man kommer. Gärna i påsk-före med bottenlös snö. Då sätts maskinerna på riktiga prov. Rekordet i att köra fast tror jag va förra påsken då vi tog oss 3 km fågelvägen på 6 timmar. Då var vi 5 man som svettades.
Gissa om det va brant och massor med snö =)

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Det skulle vara kul att få köra en megastor snöplog en gång...i ett maffigt snöoväder...:D
/Annette

J

Jimbo

Guest

Dags att skrämma liv i tråden igen....vintern närmar sig med stormsteg =)

Med 270 + hk, 411 matta, 63 kammar och lagom med gas kommer man ganska djupt.....

Bilagor

• Fast.jpg
    Fast.jpg
    384,9 KB · Visningar: 1
F

F.d. 55376

Guest

Hej
Nä usch bläääää:)
Vi hoppas slippa snöskottning
drar söderut 3 okt.