• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

SLUT MED ARBETE

Kallax

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
524
Medlemskap
2026
Sv: SLUT MED ARBETE

Ja du Sture, det tar nog ett halvår innan du kommer att varva ner,jobben finns kvar,du kan göra det nästa dag.Så var de för mej.
ta de lungt!

T

tompaline

Guest
Sv: SLUT MED ARBETE

Själv blev man "småbarnsförälder" på nytt. Nåja så exakt e de ju inte men har man barnbarn
o deras föräldrar (mina döttrar) är lärare och med män som är i karriären å iväg på möten o kurser.
Och döttrarna har planering samt föräldrasamtal så sköter dom min tidsplanering. Nej det är inte
så illa som det låter men tummrullning blir det inte.Sen ska man handla, städa,måla huset, och
fixa trädgård,fixa bilen,osv.....Så jag håller med den av er som nämnde hur han man jobba förut.
Nu kommer hösten med härliga husbils utflyckter tända grill o en eld. Kan passa på att
Rekomendera en mysig camping med vildmarksnärhet Jällundtofta öster om Hyltebruk.
............mvh Tommy..... ps . när man vill komma ifrån alla "måsten" ds.

Toppen