• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Slagskepp över 12m

Status
Stängd för vidare inlägg.

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027
Sv: Slagskepp över 12m

Tror jag med all tydlighet talade om att jag inte hade koll på namnet på vägen men jag visste startpunkt vilket jag talade om.. kan inte förstå vad vi håller på med. Jag är medlem och jag vill fortsätta vara medlem MEN jag hatar gnäll, för i ärlighetens namn inte hade jag så bestämt talat om var vi var jag hade försökt förklara vart vi var. Nu kommer jag inte att kommentera mer i den tråden för den börjar gå över i gnälltråd som vanligt..... Vilket inte alls förvånar mig!

Slå dövörat till ibland, vi är teoretiskt 23672 st som kan yttra oss och då tycker vi olika och störs på olika saker och framför allt, har olika bråttom att trycka på knappen "Skicka svar" händer väl i de flesta trådar men lite volym på antalet inlägg att man funderar på om personen verkligen hann läsa det han/hon skrev. Jag har säkert gjort den tavlan ett antal gånger jag med.

Men i grunden ligger det något i dina sista två meningar, något som flera aktuella trådar tar upp - attityden...

aake

FD HBK Medlem
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021
Sv: Slagskepp över 12m

Tror jag med all tydlighet talade om att jag inte hade koll på namnet på vägen men jag visste startpunkt vilket jag talade om.. kan inte förstå vad vi håller på med. Jag är medlem och jag vill fortsätta vara medlem MEN jag hatar gnäll, för i ärlighetens namn inte hade jag så bestämt talat om var vi var jag hade försökt förklara vart vi var. Nu kommer jag inte att kommentera mer i den tråden för den börjar gå över i gnälltråd som vanligt..... Vilket inte alls förvånar mig!

Det enda gnäll jag hittar i denna tråd står du väl själv för? Även om du först tackar för upplysningar om vägarna i Norge och sedan gnäller om samma sak.
Det är nog klokt att ta en liten paus när humöret inte är på topp, tack för det.

aake

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen