Sv: Slagskepp över 12m
Slå dövörat till ibland, vi är teoretiskt 23672 st som kan yttra oss och då tycker vi olika och störs på olika saker och framför allt, har olika bråttom att trycka på knappen "Skicka svar" händer väl i de flesta trådar men lite volym på antalet inlägg att man funderar på om personen verkligen hann läsa det han/hon skrev. Jag har säkert gjort den tavlan ett antal gånger jag med.
Men i grunden ligger det något i dina sista två meningar, något som flera aktuella trådar tar upp - attityden...
Tror jag med all tydlighet talade om att jag inte hade koll på namnet på vägen men jag visste startpunkt vilket jag talade om.. kan inte förstå vad vi håller på med. Jag är medlem och jag vill fortsätta vara medlem MEN jag hatar gnäll, för i ärlighetens namn inte hade jag så bestämt talat om var vi var jag hade försökt förklara vart vi var. Nu kommer jag inte att kommentera mer i den tråden för den börjar gå över i gnälltråd som vanligt..... Vilket inte alls förvånar mig!
Slå dövörat till ibland, vi är teoretiskt 23672 st som kan yttra oss och då tycker vi olika och störs på olika saker och framför allt, har olika bråttom att trycka på knappen "Skicka svar" händer väl i de flesta trådar men lite volym på antalet inlägg att man funderar på om personen verkligen hann läsa det han/hon skrev. Jag har säkert gjort den tavlan ett antal gånger jag med.
Men i grunden ligger det något i dina sista två meningar, något som flera aktuella trådar tar upp - attityden...