• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Skräck upplevelse på Råå camping

F

F.d. 2054

Guest
Sv: Skräck upplevelse på Råå camping

Även Quick Stop Stenbrogården hör till Nordic Camping.
 
F

F.d. 55368

Guest
Sv: Skräck upplevelse på Råå camping

Det finns en utmärkt ställplats till höger om Råå Camping. Har stannat där över natt många gånger i sommar. Brukar alltid finnas någon mer husbil, eller lastbilar där. mvh Hanna
:)
 
F

F.d. 52994

Guest
Sv: Skräck upplevelse på Råå camping

Jag har hittat en ställplats i småbåtshamnen i Limhamn. Är det nån som känner till den?
 

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Inlägg
432
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021
Sv: Skräck upplevelse på Råå camping

Hej

Vi var där för några veckor sedan. Det är en vanlig parkeringsplats, plant och gott om plats, utanför en restaurant. Återvändsgränd. Utsikt mot småbåtshamnen och öresundsbron.
Inte det trevligaste stället jag stannat på, men det funkar.
Vi var ensamma när vi var där en fredagskväll.

MVH
Karianne
 
N

nomad

Guest
Sv: Skräck upplevelse på Råå camping

Först av allt lider jag med er, tack för att ni orkar dela med er av en så oerhört trist erfarenhet i den situation ni befinner er i. En del människor på vår jord verkar ha tagit på sej som sin livsuppgift att djävlas med alla andra som, i någon mening, har ett bättre liv.

Som konsumenter har vi makt, besök ALDRIG denna camping. Sprid ordet och nuvarande ägare kommer att "kursa".

mvh,
Bertil
 
F

F.d. 10115

Guest
Sv: Skräck upplevelse på Råå camping

Inte klokt att en sån dåre får för sig att driva en camping.Och han förstärker min syn på många hundägare.. Men tack för varningen,nu har vi campat där för sista gången.
 

Peterpan

FD HBK Medlem
Inlägg
452
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
2924
Medlemskap
2022
Sv: Skräck upplevelse på Råå camping

Förra natten var jag på denna camping efter en resa till Schweiz. Först ville jag köra vidare, men campingvärdinnan kom ut och frågade om jag inte vill checka in. Jag berättade om denna tråd och hon var helt överraskat, men mindes händelsen. Hon berättade att hon b.l.a kallades för "hora" av damen som blev upprörd för hundens skäll. Jag tror att man måste höra båda sidor innan man dömer. Det är så lätt att skada en campingplats rykte om det uppstår missförstånd. Alkoholpåverkade var väl inte bara värden utan även gästen son inte hade förmågan att köra därifrån.
 
Senast ändrad:
F

F.d. 5570

Guest
Sv: Skräck upplevelse på Råå camping

Vi tog in på råå camping i somras,med tre hundar,inga problem,vi fick välja plats själva,trevligt bemötande från både campingvärdar och gäster ???...
 
F

F.d. 3088

Guest
Sv: Skräck upplevelse på Råå camping

Hmm Så farligt internett är, någon skriver hela världen läser någon "dör" :swoon:

Gurra
 

forsis

HBK Medlem
Inlägg
14
Kommun
Västerås
HBK-Nr
990
Medlemskap
2024
Sv: Skräck upplevelse på Råå camping

Vi var där förra sommaren, och jag var in i receptionen och möttes av en man som var högröd i ansiktet och gjorde inte annat än fel när man skulle checka in, inte fick jag bom kort utan fick gå in igen, det var bara 3 gäster inne men han gjorde ingenting rätt. Dagen efter åkte vi ca kl 9.30 och skulle bara lämna in bomkortet, som tur vad, där stog en man som skulle lämna in en kabel han hade lånat men receptionen var inte öppen fast den skulle öppna kl 9.00 , han frågade en annan kille där men han visste ingenting, han tordes inte lämna den i brevlådan utanför, för då blev han kanske betalningsansvarig för att den hade förkommit sa han, vi åkte därifrån och har inte varit där sedan, och kommer inte att åka tillbaka förrän det finns annan personal där.
 
F

F.d. 15255

Guest
Sv: Skräck upplevelse på Råå camping

Hej!
Har legat där 1 natt för länge sen, tyckte det var ett skumt ställe. Husvagnen bredvid såg ut som skrot, flaskor burkar lite överallt men ingen där. Åkte tidigt nästa morgon. Aldrig mer. Lerberget är bra fast våran plats är borta,till vänster vid receptionen, hade en väldigt fin utsikt där.
Håller med att vi ska ha en svart lista för alla dåliga campingar, och en för de som är toppen med trevlig personal.
MVH Monica
 
Toppen