• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Skavlan

F

F.d. 52943

Guest
Ni som missade Skavlan ikväll - kolla på reprisen eller på play Tv om den går där - obetalbart!:yes::yes::yes:

PatricS

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
2899
Medlemskap
2024
Sv: Skavlan

Det var BRA - höll nästan på att "spåraur" vid några tillfällen. :)
Intressant!

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Jag har försökt titta på Skavlan några gånger men inte lyckats se ett helt program. Det har varit för mycket kändisgullande och annat ointressant. För en stund sedan råkade jag få in Skavlan på paddan när han intervjuade Jimmie Åkerlund och då var det annorlunda. Jag tycker Skavlan bar sig väldigt illa åt. Åkesson verkade van vid dessa frågor och klarade attackerna galant.

Man uppför sig inte så, Skavlan! Du kom nog lite fel här! Det är inte den sortens program du ska syssla med! Fortsätt du med ditt kändisgullande! Där passar du!

OBS! Jag tillhör inte Åkessons sympatisörer men det här programmet var ett rent personangrepp som var väldigt osmakligt! Jag tror faktiskt att Åkessons popularitet blev större efter det här programmet!

Jappe

S

Sören-6830

Guest

Håller helt med Jappe.
Oavsett vad man tycker om Åkesson ska man inte behandlas så oförskämt.
Om avsikten var att minska SD:s popularitet så har man nog bitit sig i tummen, denna typ av intervjuer eller reportage är ett bra sätt att ge dem nya sympatisörer.

Bennsan

FD HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021

Jappe har naturligtvis rätt när det gäller påhoppet på Åkesson oavsett om man sympatiserar med honom eller inte. Om man vill se på en underhållande talk show så kan Hellenius hörna rekommenderas. Jag så idag ett avsnitt där Fredrik Reinfeldt var gäst. En eloge till David, programmet var både gripande & stundtals väldigt roligt. Även Fredrik visade upp en sida som man aldrig såg då han var statsminister. När han berättade om när han var inne i den lägenhet där man "trodde" att han växte upp var outstanding, vi fick oss ett gott skratt.

Bennie

Majzzan

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025

Apropå Skavlan så tyckte jag han kom med relevanta frågor till Åkesson, det jag reagerade mot var tonen Skavlan hade, den var rent ut sagt otrevlig. En proffsig programledare ska behandla alla gäster lika enligt min mening.

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Åkesson hade gjort en rejäl arbetsinsats, tydligen gått i väggen, försöker komma tillbaka till arbetslivet och ett engagerande och tufft jobb trots att han blivit utsatt för mycket hån och mobbing hela tiden av det rumsrena (i varje fall så länge kamerorna är på) etablissemanget.

Å så kommer Skavlan med sin "mästerliga journalistik"! Giv mig styrka! Skavlan är en mes, en fjant i jämförelse med Åkesson!

https://www.youtube.com/watch?v=m5bGaR2I4bI

Jappe

Psst! Fleksnes som motvikt: https://www.google.se/search?q=Flek...&ei=67IdVd6SOoW3swHav4PwCA#q=Fleksnes&tbm=vid

Senast ändrad:

Bennsan

FD HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021

Om man är partiledare för ett politiskt parti & representerat i riksdag & regering & därtill det 3:dje största så ska man behandlas med respekt oavsett vad man har för politisk åsikt. Det är detta som kallas demokrati, ett ord som vi svenskar gärna använder så ofta som möjligt.

Bennie

framsidan

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
3691
Medlemskap
2023

Om man är partiledare för ett politiskt parti & representerat i riksdag & regering & därtill det 3:dje största så ska man behandlas med respekt oavsett vad man har för politisk åsikt. Det är detta som kallas demokrati, ett ord som vi svenskar gärna använder så ofta som möjligt.

Bennie

När var Åkesson i regering? Aldrig

Toppen