• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Skall köpa våran första husbil. Förslag?

F

F.d. 55425

Guest
Sv: Skall köpa våran första husbil. Förslag?

Påminner om min som jag köpte i höstas.Burstner A620 Peugeot -92. Är hel nöjd med min !!! en klar fördel är att man kan göra en sittgruppen till permanent säng och ändå ha en sittgrupp till att fika och äta vid.Dessutom är bodelen ljus och trevlig med alla fönster som finns.Upplever många nya husbilar som mörka grottor att kliva in i.Lättkörd och 80-90 räcker bra för mig att ta mig fram. Har inte ångrat mig en sekund att det blev "Peggy". Lycka till du kommer säkert att hitta din "Pärla". :)

P

Peter Pettersson

Guest

TAck alla för era svar! JAg ska bila upp till stockholm nu på fredag från mitt kära Tjörn:spinny:.
Ska kolla lite husbilar på vägen. Återkommer med detta. Skriv gärna mera förslag. Man lär sej bra av det. JAg har grejat mycke med båtar så helt främande är jag inte. Men detta ska bli spännande att se vad det leder hän :)
:yes:

Peter Lindblom

HBK Medlem
Kommun
Säter
HBK-Nr
10167
Medlemskap
2026

Hittade denna i dagens tidning.

Välvårdad Dethleffs A5480 husbil-96. Första reg. 1998. Turbodiesel. 17100 mil.
Markis.
Stort högt lastutrymme åtkommligt utifrån och innifrån.
Vridbar kaset-toa.
Dusch.
Varmvatten.
Stereo.
Backkamera.
Fyra bäddar.
Bilen finns hos Börjes Husvagnsservice, Korsgården, Falun. GPS-adress Lilltorpsvägen 90.
Tel. 0730536129 eller 023-12840.

Peter :)

F

F.d. 24477

Guest

Påminner om min som jag köpte i höstas.Burstner A620 Peugeot -92. Är hel nöjd med min !!! en klar fördel är att man kan göra en sittgruppen till permanent säng och ändå ha en sittgrupp till att fika och äta vid.Dessutom är bodelen ljus och trevlig med alla fönster som finns.Upplever många nya husbilar som mörka grottor att kliva in i.Lättkörd och 80-90 räcker bra för mig att ta mig fram. Har inte ångrat mig en sekund att det blev "Peggy". Lycka till du kommer säkert att hitta din "Pärla". :)

Lite OT men, jag har precis blivit nybliven ägare av en husbil. Och jag köpte den som var i annonsen. Föll för planlösningen.

Toppen