• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Skäms

F

F.d. 53009

Guest
Sv: Skäms

Hej!
Värmlands län har både svarta och röda prickar, men redovisningen verkar vara ofullständig, för Hörle rastplats (F2) i Jönköpings län har i minst två år haft latrintömning.

Birger

lillian och reidar

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024

Du som stod med din husbil på Susedalens rastplats i södergående riktning längs E 6 idag vid ca 17 tiden burde skämas. Detta var inget lämpligt ställe att tömma ut vattnet från din husbil. Oavsett om det var färskvatten eller gråvatten. När jag också så att du hade klubbmärke på din bil så blir inte saken bättre. :mad:

Hälsningar Brittan
Hej på er alla
Träffade en kille som hade en lösning på full toakasset.
Hur löste han detta svåra problem?
Jo han hade en separat ledning till gråvattentanken så var det problemet löst om han satt pyrt till. Magstarkt det håller jag med om.Sedan kan ju fantasin skena iväg åt alla möjliga håll eller som det står i skriften Herrens vägar äro outgrundliga.
Kan vi nu enas om att sköta oss på bästa sätt vilket jag är övertygad om. Kan vi nu lägga den här tråden till handligarna en gång för alla?
MVH
Drutten:music-icon::wideeyed:

Senast ändrad:
F

F.d. 2673

Guest

Efter ha läst allt detta är jag tyvärr ytterst tveksam till att klista på några som helst husbilsklubbsdekaler på min husbil och då är jag ändå en omdömesgill person (dock inget helgon).

Tycker inte det är vårt jobb att agera poliser eller hänga ut folk, sen tror jag de flesta av oss har egna brister och begår misstag + sen är min erfarenhet att den lilla klick av personer som gör sådana uppenbara "regelbrott" är totalt immuna mot tillsägelser.

Har bara svårt för all typ av "talibanism"

Tack för ordet.

Precis min tanke också.

Toppen