Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ikväll håller vi på Brynäs!
Nu är Salmela med igen, problemet är ju Rödin, när han blev skadad har Scott och Lindblom inte gjort många knop på isen dom verkar vara helt ur slag, men i kväll spelar dom ned FBK till 7:e plats FBK
Nu är Salmela med igen, problemet är ju Rödin, när han blev skadad har Scott och Lindblom inte gjort många knop på isen dom verkar vara helt ur slag, men i kväll spelar dom ned FBK till 7:e plats FBK
Spelar Nick Johnson ikväll? I så fall hejar jag på honom!
Grattis FBK nu är kvarten klar, till Brynäs vill jag bara säga gå till gymet och träna styrka så ni kan skjuta, så bedrövligt tama dom är usch säger jag idag om Brynäs.
Brynäsarn
Nej inte riktigt klart vi behöver nog 2 poäng till. Och det blir nog kamp
i morgon kväll,då sätter jag mig cykeln och drar till kaffeburken
och hoppas på seger igen
Puss O Kram Johnny
Ha en trevlig EM i burken, hoppas det blir lika spännande idag
Ps! Idag bjuds det på Gevalia hörde jag någon viska
/Pelle
Nu har jag cyklat hem från kaffeburken.Och det vinst igen i en tät och
jämn match som nog kunde slut hur som helst men en stark pogge i mål.Räddade nog FBK från en förlust
Puss O Kram Johnny
Ja Grattis AIK härlig match, men det är långt kvar inga segrar ska vi ta ut i förskott!
Näe , den gamla klyschan gäller : en match i taget.