Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
...och det finns något lag kvar som har samma möjlighet i "närområdet"
Nyss slut och vilken match det blev! Inför över 12500 åskådare i Percys kokande arena! Synd att de inte kunde fått avgöra hemma, går Malmö upp också så blir det pricken över i:et!
Ja, vad skall man säga. Promenaden i parken verkar fortsätta. När jag spelade med kompisarna och det blev ojämnt, då delade vi om. Linköping borde också fråga om de inte kan dela om.
Vem kan stoppa Skellefteå????
Laget i sig har jag inte så mycket till övers för men arenan är fantastisk, bästa i Sverige tycker jag, dit åker jag gärna på bortamatchOch både Rögle och Malmö i SHL vore verkligen en stämningshöjare här i söder, rivaliteten ligger inte långt efter MFF-HIF i fotboll
![]()
Det blev sent igår, från början var det lapp på luckan och fullt men när sjätte perioden började så började det glesna i raderna, många som skulle upp tidigt idagDet vart ett lyckligt slut sent omsider i alla fall
![]()
Efter att ha upplevt en lång match och slitits mellan hopp och förtvivlan fick till slut Växjö in det förlösande målet och de tappra som var kvar fick skrika ut sitt jubel. Det var även i denna match, såsom i serien Växjö som har otroligt svårt att få in den lilla svarta pucken i nätet. Hoppas att detta var ett psykologiskt mål och att det kan bli en bortavinst i nästa omgång.Grattis, bra match Växjö skulle vunnit under ordinarie tid tyckte dom var mycket bättre.
Va f-n hockey är ju en vintersport - den skall ju utövas där vi har VINTER.