• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Serviceverkstad

Per P

HBK Medlem
Inlägg
129
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
1517
Medlemskap
2024
Hej
Måste nämna några ord om en superverkstad som inte glor surt när du kommer med en importbil och alltid är trevliga och serviceminded.
Var hos Agroma i Billesholm och fick dom senaste uppdateringarna i programvaran kollade kostnad=0kr.
Det är min 4 husbil jag är med hos dom,och samma visa varje gång, kanonservice ,bra pris jättekunnig mekaniker(Anders) och nästan alltid möjlighet att få en tid inom en vecka.
Dessutom använder dom Midland motorolja som om du servar enl. serviceboken gällande din bil får en Motorgaranti som sträcker sig till 50 000mil el 10år.
Senast i våras har dom investerat i en längre ny lift som klarar dom långa och tunga boogie bilarna(6 ton).
Agroma

Nämnas bör att dom även servar och säljer Lantbruksmaskiner om någon skulle behöva.:twitcy:
Måste även nämna att jag inte tjänar en krona på att rekommendera dom.

Mvh Per
 
Toppen