• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Semester jippiiii

kejo20

HBK Medlem
Inlägg
1.208
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Hej alla vänner.
Nu är Blue Bird tvättad packad och klar, imorgon (fredag 070727) kör vi 45:an mot vildmarksvägen, det skall bli underbart efter en mycket jobbig period här på Ringhals kärnkraftverk.
Vi har även i veckan sålt huset och fått en lägenhet i Varberg så nu ser det ut att ordna sig med det mästa.
Jag ser fram emot att få träffa likasinnade husbilsälskare efter vägarna, och ser ni mig så kom och fika.
Ha det bra alla, vi ses.
MVH KEJO 20 samt Hustru och jycke.
 
F

F.d. 4879

Guest
Sv: Semester jippiiii

Grattis till semestern, då är vi två (eller fyra). Att jobba på Ringhals med alla skriverier som det har varit senaste tiden bör vara betungande och att sedan dessutom sälja huset och flytta, ja då behöver man semester! Ha det skönt och kör lungt!
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.677
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Semester jippiiii

Hoppas att ni får en skön och trevlig semester och att ni kommer att trivas lika bra i lägenhet som vi gör. Vi ses kanske ute på vägarna!
:wink: :D
Eva & Hasse
 
B

brell51

Guest
Sv: Semester jippiiii

Hej!
Vi vill också önska er en trevlig semester. Hoppas ni får det gott och bra och att vädergudarna är på sitt soligaste humör!! Hör gärna av er när ni kommer hem, så får vi höra hur ni haft det (vi är också varbergsbor).
Som sagt, ha det gott och kör försiktigt!!

Hälsningar Ann-Marie, Kjell och Nellie (borderterrier 11 år)
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Semester jippiiii

KAN bara säga ---TREVLIG SEMESTR PÅ ER ALLA---:music-icon: :music-icon:

hlsningar från "grannarna" i Gbg. kurt.b
;) :yes: :D
 

Åke o Wania 65

HBK Medlem
Inlägg
763
Kommun
Leksand
HBK-Nr
65
Medlemskap
2024
Sv: Semester jippiiii

Hoppas ni får en trevlig resa. Det kann vara bra att ha med lite mygg medel. Passerar ni Leksand är ni välkommna in.
Vi åker nord väst ut på Lördag eller Söndag.

Ha de gött.

Åke och Wania;)
 

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Inlägg
5.430
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2024
Sv: Semester jippiiii

Trevlig semester :yes: till Er alla
önskar
Carina & Gunnar i Tyresö
 
Toppen