• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Se upp i Sjötorp

Perlena

HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
171
Medlemskap
2025
Sv: Se upp i Sjötorp

Hej !
Apropå ställplats längre bort så finns ett ställe mot Kristinehamn strax bortanför Husbilslandet finns en skylt vid Nybble (bensinmack) där finns en skyltat husbilsplats endast parkering ingen service.
Jag kommer att skicka in denna plats när jag varit där och fotat.
Mvh Per

F

F.d. 24053

Guest

jag är där nu . säkringen går hela tiden . fick då veta att det är 6a ynkligt sen är det 1,5 m mellan bilarna:mad:

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040

Hejsan, och priset har väl ökat betydligt, för de tidigare inläggen i tråden är sex år gamla.
Men det finns rätt många gratisparkeringar i Sjötorp om de inte har tagit bort dem i år.

M.v.h. JANKRO.

Senast ändrad:
F

F.d. 52945

Guest

Om det bara är för övernattning och det börjar bli sent ställer vi oss gärna vid en dygnet runt öppet bensinmack el.dylikt finns ingen större anledning att betala för några timmars uppehåll tycker vi iaf.
Ställplats nyttjar vi om det är fråga om längre tid (minst 24 tim) och då tar vi fram där det går bord, markis o.s.v samt utnyttjar platsens faciliteter som dusch, tömning

ArTii

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025

vi stod i borensberg 200kroch 100kr i pant för ett kort som man har till VC o dusch och att slänga sopor ,100 får du tillbaka,det är en ny ställplats som kostade kommunen 15mile att fixa, i ett gammalt magasin, och ca 15 platser med el och tömning av svart o gråvatten, det kanonfint mvhHåkan:yes::wub:

Toppen