Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag har varit i Funäsdalen, kallt som faen och inte en sup så långt ögat nådde, bara våfflor (jag hatar våfflor) och jag har varit i St. Anton och Sölden m.fl. ställen och där var det fullt ös hela tiden, från morgon till kväll och inte en enda jävla våffla så långt ögat nådde!!
Jappe
Känner mig delaktig i urspårning som har blivit.Ja, detta blev ju till ett praktexempel på trådurspåring - vad det nu var som tråden handlade om?!?
Tillbaka till tråden! Någon som vet om det finns någon lista på campingplatser som inte är anslutna till SCR ?
Tack för hjälpen. Har nu beställt campingkatalogen för i årTidningen "Husvagn och camping", ger ut den katalogen. Den brukar komma på våren och säljs bl.a. i välsorterade tidningsaffärer.
Här är deras hemsida; Allt om Husvagn & Camping
Tillbaka till tråden! Någon som vet om det finns någon lista på campingplatser som inte är anslutna till SCR ?
Katalysator har den faktiskt och t.o.m. turbo som möjligen också bidrar till min bils vackra rena avgaser! (Nu vaknar nog Wizard snart!)
Jappe