• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Saknar Co2 halten värdet på min plåtis diesel 2010

Bålle

HBK Medlem
Inlägg
2
Kommun
Lärbro
HBK-Nr
39052
Medlemskap
2024
Hej jag har ingen co2 halt inskriven i min plåtis 2010 diesel, bilen är importerad då. Ska fylla i appen green sonez och saknar denna uppgift i tillägget. Hänvisar bara till trsp styrelsens T31FA att tillverkaren ej ansvarar.,,.. bilprovningen skriver bara in k värdet som ligger bra. Jag har miljödekaler för frankrike crit air gul 2 och Tyskland dekra grön 4.
 

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Inlägg
6.605
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2024
Hej jag har ingen co2 halt inskriven i min plåtis 2010 diesel, bilen är importerad då. Ska fylla i appen green sonez och saknar denna uppgift i tillägget. Hänvisar bara till trsp styrelsens T31FA att tillverkaren ej ansvarar.,,.. bilprovningen skriver bara in k värdet som ligger bra. Jag har miljödekaler för frankrike crit air gul 2 och Tyskland dekra grön 4.
Vid den här typen av frågor är det oftast enklare att ge ett svar om man vet bilens registreringsnummer.

Pålle
 
Toppen