Peter & Lorella
HBK Medlem
Ca 2.5 vecka tog det för mig. Ansökte i februari.Är det någon som vet hur lång tid det tar innan man får kortet om man blir godkänd?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Ca 2.5 vecka tog det för mig. Ansökte i februari.Är det någon som vet hur lång tid det tar innan man får kortet om man blir godkänd?
Man tecknar ju kortet med såfa med eget betalningsansvar osv, så för modligen avgör väl såfa om dom vill missa dessa kunder eller ej.Hur är det med medlemmar som hoppar av, avregistreras dom från Rabattavtalet hos ÅFA samtidigt?
Ett bundet pris på diesel får samma konsekvens som bundet elpris eller ränta, bra vid stigande priser, sämre vid sjunkande priser.Den här veckan ser inte Såifa-priset så bra ut. Listpriser Såifakort. Med HBK-rabatten 0,91 + moms avdragen blir priset 25,48. Att jämföra med Ingo där priset nu är 24,47. Aktuella listpriser | Ingo
Om det sjunker så mycket att det går under det rabatterade priset, men då är det förmodligen inte många dagar till måndag o ett nytt lägre veckopris igen, annars får man väl göra som innan man skaffade kortet, tanka någon annan stansEtt bundet pris på diesel får samma konsekvens som bundet elpris eller ränta, bra vid stigande priser, sämre vid sjunkande priser.
Eller annat kort, på samma station......annars får man väl göra som innan man skaffade kortet, tanka någon annan stans
Valfritt… som det mesta, men ja, det alternativet finns juEller annat kort, på samma station...
Alla Preem funkar ocksåSpelar det någon roll om man tankar på Preem eller Såifa är det bara såifa ?
Gäller bådaSpelar det någon roll om man tankar på Preem eller Såifa är det bara såifa ?