Vad jag förstår är det lägre rabatt på Diesel med AllkortJag valde "Allkort" både på Preem/Såifa och OKQ8. Ta det som du tycker passar Dig. Dessa passade oss tyckte vi.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Vad jag förstår är det lägre rabatt på Diesel med AllkortJag valde "Allkort" både på Preem/Såifa och OKQ8. Ta det som du tycker passar Dig. Dessa passade oss tyckte vi.
Så har jag inte uppfattat det men det hoppas jag att ngn kunnig på forumet kan svara på.Vad jag förstår är det lägre rabatt på Diesel med Allkort
Det jag läste mig till när jag beställde kortet för några år sedan är att Allkortet kan du handla annat i butiken också. Annars är det bara diesel som gäller.Vad jag förstår är det lägre rabatt på Diesel med Allkort
Ja fast inte om det är skillnad på rabatterna beroende på vilket kort man väljer.Här har ni all information: https://www.husbilsklubben.se/articles/Åfa-okq8-preem-ids-sÅifa.26/
Jag har såifa (dieselkort)Hmmmm........
Lite otydligt angående korten, om man väljer "Allkort" både på Preem/Såifa och OKQ8 blir det då dubbla kortavgifter.
Känns som att det då blir två fysiska kort vilket då skulle innebära dubbla kortavgifter, och det vill man ju undvika...
Någon som har koll på detta ??
Så har jag också fattat det men blir ju lite osäker när ngn annan påstår annatDet jag läste mig till när jag beställde kortet för några år sedan är att Allkortet kan du handla annat i butiken också. Annars är det bara diesel som gäller.
Jag har inte heller hittat ngn uppgift om kortavgift, däremot klart och tydligt att det inte blir fakturaavgift via mail.Jag har såifa (dieselkort)
Ingen kortavgift
Ingen fakturaavgift om man väljer faktura via mail
Nej! Det är ett avtal som husbilsdklubben.se har ordnat till ALLA sina medlemmar.Måste man ha registrerat företag för att ansöka ?
Jag valde Preem, skulle tagit okq8 också då det är fler okq8 mackar i Norrland då vi åker mycket däruppe.En fråga så här på eftermiddagen? Vilket kort skall man välja?
Se inlägg 31 Det var ansökan 2021 där allkort fanns och det är 2 kortEn fundering angående ansökan om ett kort. Vad väljer man? Är det ett kort som fungerar på både Preem och OK/Q8 eller blir det då två kort?
Det står i ett inlägg att det finns ett Allkort att välja på. Det ser inte jag på den blankett jag fått fram. Är på en ansökan för 2022. Kanske är den möjligheten borttagen att få ett dubbel kort?
//Rolf
Här står alltHär har ni all information: https://www.husbilsklubben.se/articles/Åfa-okq8-preem-ids-sÅifa.26/