• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Söker hjälp

F

F.d. 10180

Guest
Hej på er alla!
Är det någon som vet var man kan köpa SPÄRREN den man vänder förarstolen den jag har glappar skåran är utnött hänns obehaglit då man kör
Verkstan:confused:
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.265
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Sv: Söker hjälp

Jag blev lite nyfiken på vad det var för hjälp du behövde. Jag blev dock inte så mycket klokare av ditt inlägg. Jag kan tänka mig att det kan vara lite olika spärrar beroende på om det är orginalstol och vilket fabrikat det är.
 
F

F.d. 10180

Guest
Sv: Söker hjälp

Hej!
Jag menar förarstolen som är svängbar typ pilotstol spärren som man ställer in till matplatsen så fins det en spärr på höger sida röd spak
Verkstan
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.826
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Söker hjälp

Hej verkstan,

Om att vi ska kunna hjälpa dig behöver du tala om vilken husbil du har samt årsmodell och helst även vilket märke det står på stolarna.

Det finns en stor mängd olika lösningar på vridbara stolar och det är omöjligt att ge ett generellt svar.

Givetvis kan du kontakta den husbilshandlare som är generalagent för märket du har för hjälp eller det kanske du redan gjort.
 
Toppen