• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Sänkt gasolpris i Åhus.

F

F.d. 25267

Guest
Var i Åhus och fyllde gasol häromdan. På grund av konkurens har priset sänkts till låga 160 kr för att fylla en P11. Måste vara billigast i Sverige tror jag. Kolla www.ahusgas.se.
Dessutom öppet sju dagar i veckan och trevligt bemötande. Rekommenderas. Enligt uppgift finns det konkurenter som blandar i 50% butan i propanen. Butan är en sämre gas som inte förgasas vid låga temperaturer. Används i sydligare länder där det är varmt hela tiden. Passar inte i vårt klimat. Se till att du får ren propan när du fyller. Per
 

BeRoka

FD HBK Medlem
Inlägg
1.414
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
Sv: Sänkt gasolpris i Åhus.

Sängt o sängt egentligen ligger det till så här att det har länge kostat 150 kr på båda ställen i Åhus, i våras hade dom hyjt till 190 både den svenske och turkiske fyllaren, dår var mycket protester på grund av det sen kom en turk till och satte igång en station i nöbelöv inte så långt från Åhus och han fylde för 160 och då anpassade sig dom andra til det priset, så igentligen har det blivit en höjning med 10 kronor,
men vist är det billigt ändå och dom tjänar pengar på det.
 
F

F.d. 25267

Guest
Sv: Sänkt gasolpris i Åhus.

Jag vet att det kostade 150kr innan. Har fyllt där sedan 2006 och priset har legat stilla sedan dess. I våras höjde han till 190kr - billigt även det men du kanske vet någon som är ännu billigare för du verkar inte nöjd med 160kr. Hur mycket har tex dieseln gått upp sedan förra året ? Det är väl bra med konkurens som håller priserna nere - eller hur ? Per
 
F

F.d. 29752

Guest
Sv: Sänkt gasolpris i Åhus.

Kolla när Du fyller på en flaska så att inte fyllningshandtaget sitter på flaskan när den vägs. Bara den väger ca 2,5 - 3 kg!
 
Toppen