• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Riktigt liten elcykel

Peck

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
19933
Medlemskap
2022
Sv: Riktigt liten elcykel

Vill inte rekommendera den. Hjulen är så små att minsta ojämnhet gör det ostabilt. Då är det bättre med den som var tidigare. Lite större hjul med ändå så liten att du kan ha den i skuffen.

Kan nog hålla med om det men har ni testat den?

Det är säkert ingen cykel man sitter på speciellt länge men det var en kul idé.

//Mattias

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Den här kanske passar?

21870_6cb91d7a.jpg

Under 5000 spänn!

Jappe

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Nä, nu ser jag att det inte är en elcykel men den går väl att konvertera till el. Den har ju trampor på framhjulet, ser det ut som. Jag hade lite bråttom. Förlåt så hemskt mycket!

Jappe

Tomas Landegren

FD HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
8243
Medlemskap
2023

Trådskaparen ville ha en liten elcykel,hur tänker du? Är denna lätt att vika ihop och få in i garaget. Läs min test av Gacebike Flexline Mini vilken absolut inte motsvarade mina förväntningar. Kanske bra i stadstrafik men inget att ha i husbilen. Kom gärna med andra förslag!

Toppen