• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Reservdelar Hobby

• Startad av Startad av F.d. 16191
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 16191

Guest
Hej! Jag har en 750 ELC 2005 som behöver nya lampglas höger bak, se förödelsen på bifogad bild! Var får jag tag i sådana?

Bilagor

• PICT0001.JPG
    PICT0001.JPG
    1,4 MB · Visningar: 10
Sv: Reservdelar Hobby

Hej, jag brukar skicka efter mina, när jag har dabbat mig, från Forsbergs fritidscenter, det brukar gå smärtfritt.
Hälsningar Morgan

Jo Forsbergs fixar det, men var medveten om att det tar låååååååååååång tid om det skall beställas från fabriken.
Roadglider

Hej! Jag har en 750 ELC 2005 som behöver nya lampglas höger bak, se förödelsen på bifogad bild! Var får jag tag i sådana?
Lamp glaset borde gå rätt fort att få tag på då det sitter edentiska på husvagnarna från Hobby,panelen det sitter i tar nog längre tid men om du kontaktar en bilskadeverkstad som lagar plast så kan de nog fixa panelen så den blir som ny på någon vecka.

Att ta ett glas från en husvagn går inte, då detta har en inbyggd triangelformad reflex. Husbilsglaset har, som framgår av bilden, en rund reflex.

Hej.
Jag har ett nytt lampglas till en Hobby 725 -05, ser likadand ut som det på bilden.
Är du intresserad ring.

Gert Johansson
0522-668068.

Tillbaka
Toppen