• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Reservdelar Hobby

F

F.d. 16191

Guest
Hej! Jag har en 750 ELC 2005 som behöver nya lampglas höger bak, se förödelsen på bifogad bild! Var får jag tag i sådana?

Bilagor

• PICT0001.JPG
    PICT0001.JPG
    1,4 MB · Visningar: 9
F

F.d. 25033

Guest
Sv: Reservdelar Hobby

Hej, jag brukar skicka efter mina, när jag har dabbat mig, från Forsbergs fritidscenter, det brukar gå smärtfritt.
Hälsningar Morgan

F

F.d. 16416

Guest

Jo Forsbergs fixar det, men var medveten om att det tar låååååååååååång tid om det skall beställas från fabriken.
Roadglider

elegancen

HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
7888
Medlemskap
2025

Hej! Jag har en 750 ELC 2005 som behöver nya lampglas höger bak, se förödelsen på bifogad bild! Var får jag tag i sådana?
Lamp glaset borde gå rätt fort att få tag på då det sitter edentiska på husvagnarna från Hobby,panelen det sitter i tar nog längre tid men om du kontaktar en bilskadeverkstad som lagar plast så kan de nog fixa panelen så den blir som ny på någon vecka.

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2025

Att ta ett glas från en husvagn går inte, då detta har en inbyggd triangelformad reflex. Husbilsglaset har, som framgår av bilden, en rund reflex.

F

F.d. 53019

Guest

Hej.
Jag har ett nytt lampglas till en Hobby 725 -05, ser likadand ut som det på bilden.
Är du intresserad ring.

Gert Johansson
0522-668068.

Toppen